halwa telinga

Tuesday, January 12, 2010

soalnya hati



kaki aku melangkah,
tanpa arah tuju,
aku hanya mengikut kata hati,
mana kamu nak pergi ni???
ibrahimiah? shatbi? camp shezar?or nak naik tramco balik terus ke sporting??

kaki melangkah laju lagi..
hah! tram!!! laju3!
dush! babai tram...kau tinggalkan aku...

ku nampak oren yg bergerak,
ok,aku pilih kamu....tram oren.

kaki dalam dilema,
hati oh hati,..nak turun kat mana ni?
hati kecil jawab..shatbi...~
tangan mencari-cari sesuatu...diletak ditelinga,
hati ubah keputusan,
kaki,kite pi ibrahimiah...ok?

apa aku nak carik ni???
ah..ape2 je lah..
buang masa lah macam ni..

jom ke gomla market fathallah! duit takde..so,berpada-pada~

sudah2!!!

kamu terlalu buang masa.

hati marah,
kaki,kali ni ikut kata aku,
tolong ya?please...........

kaki mengalah..walau dah penat,digagahkan juga melangkah~

kenapa dengan kamu hati???? soalan yang tiada jawapan....T T


semoga Allah memberi kekuatan

1 comment:

nhanunmr said...

bakpo neh cekgu?
nalim sy denga..haha
btw,kpd kaki..
jange wat debela..heee=P