halwa telinga

Tuesday, April 28, 2009

untuk fatin

assalamualaikum...


waaa....1st time kena tag, thanx to fatin


saya ikut arahan fatin


1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" at my blog.


2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberi award ni kepada anda.
fatin yang bagi. nama dia fatin hamiza mohd nasir. dulu masuk ksp. masa silamnya, ceh...lebih bnayak bersama atuk (kat kampung) berbanding ngn family dia sendiri. katanya minat bidang syariah, tp nak buat macam mana rezeki kat sini. tak pe fatin, ilmu Allah ni kat mana2 ada, nak atau tak nak je. kawan sc thun lepas...sc ngn kak yani n kak dayah. sc pling best!!!!
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).Fakta dan hobi :
1- ma ngn ayah bagi nama Nur Hasyimah bt Mat Zin. asalnya nak letak nama Rasyidah, pastu diorang cakap, tak pe lah, nama Rasyidah tu bagi dekat anak pompuan lepas ni. nasib baik adik saya lahir, kalau tak, kempunan ma ngn ayah ngn nama Rasyidah tu...hehe
2- semua dalam family panggil kak ngah. bukan sebab anak kedua. tapi sebab duk tgh2. anak ketiga dari 5. ada jugak panggil syimah, kawan2 la. simah or mah...kurang suka bila orang panggil ngn panggilan ni
3-dulu sangat tak suka masuk dapur, masak. tapi sekarang, dapur tempat lepas tensen. siaplah ahli2 bait ku, time exam korang kena makan banyak. sebab saya suka masak especially time exam..haha...ok, nak makan apa?
4- sangat sensitif bab masa. sori lah kalau ada buat muka kalau korang lambat bila berjanji dengan saya. SHARP! orang cakap skema pun tak kisah, asal saya menepati masa saya. jangan jadi macam munafik!
5- suka warna pink.
6-tak berapa suka kalau ada orang puji,sebab hati ni susah nak jaga.
7-pendiam. lebih baik saya diam dari saya cakap benda menyakitkan hati orang.
8- cuba memotivasi diri tiap masa. sebab tu orang akan selalu tengok saya termenung. tengah cari jalan nak ubah kelemahan diri sebenarnya.
9- idea lambat keluar kalau join brain storm.
10-suka novel....especially Hlovate punya!
alhamdulillah siap! tapi rasanya saya tak kan tag sapa2 kot..tak sempat, dah nak maghrib ni...cc snow dah sunyi....thanx Fatin!

1 comment:

faha mieza said...

Sebab syimah dah jawab, jd sy pun kena la komen....
tq bnyk2 syimah....
hehe...
I'Allah hajat nk bljr syariah akn smbg kat sini seandainya diberi kesempatan....
doakan ek....