halwa telinga

Monday, April 26, 2010

ratu hati



assalamualaikum WBT..

alhamdulillah hari ni dah habis exam midterm dengan......emm,tak tau lah nak cakap apa.let's strive for the final! dan disebabkan kalut nak ber'exam', sampai terlupa ulang tahun kelahiran ma yang ke 51. 23 hb 4 1959. lepas masuk 25 hb baru teringat. adui laaa. ini la yang saya bimbang. sekarang baru sibuk sebab exam, 3 thn akan datang insyaAllah kalau tak ada sebarang halangan, bekerjalah saya. lagi sibuk kot. bimbang andai terlupa akan tanggungjawab pada keluarga.

buat ma, walaupun kak ngah tahu ma tak baca blog ni buat masa sekarang, tapi, kak ngah tahu,bila laptop se (abang ke-2) balik, ada orang akan tunjukkan blog kak ngah ni untuk ma ngan ayah.

buat ma,
terima kasih sebab dah jaga kak ngah selama ni. sabar dengan sikap kak ngah yang semestinya tak sama dengan adik beradik lain. kak ngah minta maaf kalau ada sebarang kata, tingkah laku yang mengguris hati ma. dan sememangnya, terlalu banyak kesalahan kak ngah kalau nak dihitung dari kecil sampai sekarang; hampir 22 tahun. terlalu banyak. apa2 pun, kak sayang ma!




--------#---------------

/



2 comments:

nhanunmr said...

ma syimah!!
selamat hari lahir ;)
mOga Allah kurniakan hasanat dunia&akhirat..

::p/s::
jOm,same2 jdi anak solehah yg dOa mereka utk ibu bapa diterima Allah :)

tuan rumah said...

ma sy amat kesian thn ni...anak2 x ingt besday dio...hk duk drumah pun blh x ingt..apa daaaa